Cut the music up.

tjaa fan!
Drog te lidköping med min lilla bus rumpa
förut. Träffade Min Lisa och Elin lite snabt.
Sen va vi med tandfeeen!^^ HAHA!
Köpte en söt liten julklapp te bror min.
Höppas pöjken blir gla'h annars... HE...HE.. ;)
Men ligger massa julklappar under granen och morsan
är inte hemma, och hihihihihi, blir att läsa lite på julklapparna! :D
Buusigt ^^
Men men, skaffa pengar på mobilen i dag. BARA för
att kunna ringa min Henke på julafton, noob ja ä xP
Meen, jutte! garva ihjäl mig förut.
Mitt ex har blockat mig på Facebook.
AMG, fatta va gay han ä eller? :P HAHA
gaah, och jag har inte ens snackat med han sen
han gjorde slut, Helt randome har han tagit bort mig på
Facebook, HAHAHAHHA. Det är humor! ;)
Dagens artist/grupp: Lil wayne- how to love! 

Aja God Jul fööölk! Köööösss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0