Time goes by life goes on & all i can think of is why you're gone..

Hola amigos..
I natt är det nyår! hellgulan, funny funny! :D
Gibba spel med bästa Alex! :* Och mina jag vet inte men
wb "halv syskon" ska va med :) hihi, ska bli spännande va dom
tycker om att spela Oblivion, Cs & GTA hela natten.. Hihi! :D
Aja, de blir inte så mycket sprit, bara lite cider. Kankse är bra? efter
i förr i går ;) höhö.
Klockan 16 ska ja va i götene o kolla på fyverkerierna och sen kör
pappa mig te Alex, sen åker vi och äter hos grannarna.
Sen blir de spel, spel och mer spel! :D
här är en bild på mig och min syster Moa. Hatar soc.. behandligshemet har tagit
henne ifrån mig :'c ♥
Aja, Gott nytt år på er alla! :*
Dagens låt: Alla ni som har legat med ett skåp! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0