A Tear is Made of 1% Water and 99% Feelings.

Jo men tja osv! :3
Träffade min Moa i dag,
var med henne tills klockan halv fyra.
Då gick jag och va med muppen!
Sen kom loppan vid halv fem eller nåttt (:
Muppen soooov, sen däcka loppan.
Mums, forever alone ;)
Men kvällen va endå räddad för att slog Matte i
bil spel, två gånger på raken, BOOOJAHHHAA! :D
Sen åkte jag o loppan hem te henne, åt lite, sen kom far min,
körde hem. Nu sitter jag forever alone ännu en gåång,
fast med min älskade musik på hög nivå och njuter! 
Nomnom! C: ♥
Livet är lite gött i bland, vissa dagar inte värt att klaga! :3
Måste lägga ut,nog sveriges sötaste bild.
I hope u dont mind.. :3
HAHAHAH, döööör, nomnom! :D ♥
Dagens låt: Forever young- Tune up. C/:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0