Be yourself cuz life is to short to be someone else ..

Hejsan!
Blogga inte igår men sov hos muppen tills
idag. (:
Skulle iegntligen träffat min Lisa i dag, men självklart så
fick jag inte det och blev tvungen att åka med pappa
till skövde och så..
Men blir å träffa sötan på tisdag! C:♥
I morgon ska jag till morsan, hoppas jag får träffa
muppen lite innan måste fixa klart datan.
O dä!
Sen fredag sover jag hos min saknade Becci! :D
Sen lördag te söndag blir de muppen (a
sen muppen, muppen o ännu mer muppen ;) ♥
Muahha.
Nä nu ska jag hämta lite o drick, lyssna på mysig musik.
Läsa lite sms och dö lite för att jag inte har LoL på
min data längre.. pössss häj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0