Det är inte pinsamt att gråta för en tjej, det är pinsamt att få en tjej att gråta.

Tjobree bitcheesss!
Är hemma nu, tragiskt nog.
Määän åker nog tbx te Götene i
morgon eftersom ska te psykologen ett
på Onsdag. Eller aa, måste teknist sätt tbx
för glömde laddaren och mina stackars byxor där.
Livet suger! :p
Jag hoppas jag kan sova i kväll, varit ganksa bra
brist på det i natt. Kunde inte sova i soffan för där i
låg vi tre. Så la mig på golvet, finns nog skönare golv
än det golvet!  :o
Men iallfall.. O dä! ^^
Jutteee klippte mig igår, eller a, MAndi klippte mig!
Blev ganska nöjd! :3<3
Kankse kommer bild en vacker dag! >.<
Dagens låt: Moonshine - Hardcore superstar! :'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0