Ditt namn är som en melodi som inte slutar spelas i mitt huvud.

Hallu! :D
kom nyss på att det är
två månader i dag, eller ja, teknist sätt.
Fast endå inte, men endå är det det.
Snackar man förhållanden med killar,
går dom med på första bästa. Maha :D
Så i dag är det två månader med hjärtat.
Och jag har inte fått ett påsk ägg av han </3
K face, nått gött brutalt!
Menmen, man får la offra sej för dom man bryr
sej om även fast man inte får ett påskäg..
Får trösta mig med energi dryck och film.
Sen träffa muppen i mon igen. Like a bows! :3
Och just nu kom ja på att jag bara skrivit ett
otoligt onödigt innlägg, men
det står ju om den bästa så.. ;)
HAHA, jaja, nog med bög/tjej tramset.
Köss häj :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0