Du kan kalla mig vad som helst, bara jag inte blir kallad ditt ex!♥

Heeluu! >,<
Sitter i söngen hos morsan,
anksa nyligen kommit hem från en
heelt ok dag.
Min mois, kom te skolan, fick leka med henne.
It's wooonderful! 
Sen så sluta vi, då va man på marknaden på torgen,
va med Haffet, Winking,Limpan & Liljeberg.
Sen så Lite Mia, sen bara Haffet, för vi blev dissade,
not like a bows! D:
Men det var trevlit.
Sen kom min underbara Lisa fisa päron pung!
USCCHHH saknat henne! *glädjetårar* <3
Och fick träffa den berömda "Frillo"
Trävligt (: Han åkte nog hem med väärldens huvudvärk,
efter jag börjat komma igång med mitt snackande (a
hähä :D
-
Fick inte träffa min goding i dag, men men.
Kanske är bra att han inte träffar mig varge dag,
så han hinner tröttna på mig.;)
-
Nöe nu ska jag snart duscha och kika film, försöka få
värme i kroppen, och krama min Ior, gossi gossi djur, mums.
Dagens låt: Feel fine - Tune up! ♥♥
Totalt ääälskar den guppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0