Gårdagen är historia, morgondagen är ett mysterium.

Hellu! (:
Hemma igen!
määän åker tillbaka till Götene i morgon,
teheee! Like a bows!
Inen aning om, om dom tröttnat på mig,
eftersom jag teknist sätt bott där sen i
fredags! Ihihi ^^
Kom med på att jag glömde blogga igår.
Sorry sorry för det!
Men, jag var hur happY med stort Y i slutet!
I går, eftersom jag vann över Emil och Matte
på bilspel. Jag är grryyyyM, med stort M! ;)
Men sen, kanske jag rage'a jag loss liteeee..
efter jag spelat bra så gick allt åt helvete.. -.-'
Men, man kan ju inte allltid ha det enkelt här i livet!:33
Men till slutsants på allt detta, så har det varit mysiga o bra
dagar.
Nu ska jag sova lite, innan mor kommer in och märker att jag
sover, hon kommer bli lite lätt sur, osv.. 
Men endå, vakna halv 11 och klackan ä två nu, Illa :o
Jaja,pössspösss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0