Hitta någon som förtjänar ditt värde, inte någon som förstör ditt värde!

Hej alla barn nu blir det barn program! :D
Kanske inte riktigt.. Men endå! ^^
Ganksa nyligeen gått upp, ska ta och fundera
på vad jag ska ha för kläder denna vackra dag.¨
HAHA, shit vad jag ä poetisk i dag! ;3
Ähh, jag är as trött så a, vilket förklarar varf jag skriver
IQ guldfisk saker. :p
Igår btw, så snacka jag med Bästisen Adde,
ÄNTLIGEN kan man ju säga!^^ Like a bows! :3
Sen blir det sova i Götene i nattt eftersom de blir psykoloen
i  mon förmiddag/middag. Ska fan bli Gött att prata av sej.
Och sen det viktigaste, jag får träffa min mupp.
Totalt awsome! :p
aja, nu ska jag göra frukost,
HA de gött, kanske hörs sen, pösss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0