I'm youst a passenger.

Hellu folks! :)
Kom hem te morsan för 3 timamr sen.
Fixat lite med min dator!
Ska fixa virus programet så jag kan ladda
ner LoL, annars blir det lite svårt att överleva! :o
Min bebis blev såld i dag..
Lilleman.. Min fina hesst :c
Jaja, får allt ta o hälsa på han snart! c:
han har de bättre där om man ser det så..
Längtar tills i morgon så då ja får träffa min BECCI,
*lycklig* nomnom! :d <3
Får se hur ja lyckas en hel da utan Simon,
får hoppas på att jag överlever, för ska te han
på lördag ^^ 
Men varit så ofta med han, liksom varit med han varie
da, och sen ska jag helt plötsligt inte va med han..
uuh kommer dö en plågsam död :p
Jaja, nu ska jag sluta klaga!
På tisdag åker jag te min mumsiga älskade Lisa!!
åååååhh saknat henne så sjuukt möe!! <3
Älskar dig sötis! <3
Nöe, nu ska ja ladda ner skit, pös hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0