jag har hittat killen som förstör mitt läpp glans inte min mascara!

Hejsan hoppsan falllerallerej! C:
Dagen blev/äe faktist hyffsat räddad.
Gick hem från skolan, med lite "personliga saker"
i tankarna. Eller jaa.. jag drog te Emil och träffa mupppen,
så att jag kunde få lite ljus i mitt liv ;)
Sen kom min Jossan, och hon gjorde mig överlycklig
för all trevlig information som hon dela med sej.
nomnomnom! ♥
Like a bows, idag är jag så där kärleksfull! tehheee! :3
stackars små människor i min omgivning.. ;)
Jo men jaa.. jo nu sitter jag utplacerad vid datan medans muppis
och fredrik sitter vid varsinn teve var sitt ps3 och spelar i samma rum.
hääh, äh, denna gånegn ska jag inte klaga, jag blev nte utskickad o
fick sitta sj i ett annat rum iallafall, FRAMSTEG! :D
aaja pooss häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0