jag trodde jag varit kär förut, men ingen kan slå denna känslan! ♥

Hej! (:
Nu ska jag krypa ner och sova,
äääntligen i min egna,mysiga säng.
Dock själv så, ska smyga mer och hämta min
hårboll så jag har någon här iallafall :3
I morgon får jag äntligen träfffa min fru,
saknar henne nått så brutalt, och glädjeskuttt!!
att hon ska börja skolan, trolol :* ♥
Fick lämna min mupp u götene och åka hem, lagom
tragiskt kan man säga. Eller aa, för mig iallfall.. :p
Hoppas att jag kan träffa han snart igen,
nått allvarligt fel på mig, så fort jag åker från han så
saknar jag han, som en desperat jävel o.O
hummm.. men det är en sak jag tror jag kommer överleva med.
För så fort jag träffar han igen, så är leendet på topp! ^^
gaah, varf kommer ja alltif in på tjej trams, me dont likeei! D:
äähähä, och i dag är det 3år sen min cassie dog, jag älskar dig gumman.
Vila ifrid där uppe. <3
Godnattt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0