Om allt känns piss, gå till kyrkogården. Där är dom som skulle göra allt för att få leva som du.

Hellu! :3
Sitter och drunknar i musiken.
Ska skriva en romantisk story om min
Jossan, hade jag tänkt!
-
Hoppas du vet hur underbar du är igentligen.
Du förtjänar inte ett fucking piss som hänt dig
som är dåligt. Okaj, fine, killar är underbara.
Till en viss grad! Det vet du hjärtat! ♥
Du vet att fuckar folk med dig, fuckar dom med mig.
I slutsats på det, GRUPP SEX! hihi, nöe men du fattar
min lilla blatte kompis! Du är underbar o förtjänar allt bäst.
Vi har haft gött najsiga stunder vännen.
Och kommer ej glömma dom. Hoppas de kommer mer.
jag älskar dig!
-
TRU STORY! :*
Dagens låt: Om du lämnar mig nu- miss li ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0