Alla frågar vad jag ser hos han, mitt svar är: allt ni inte ser.

Hejsan hoppsan!
Jag gör ett blogg innlägg klockan halv fem,
va fan ä de för fel på mig? :o
hähä, män förmodligen för att jag inte har nått att göra.
Så blir nog att starta en till film, sen gå och duscha :)
Ska te farsan sen, så vet inte om jag hinner titta på en till
film.. :/
Jag hatar att vara sjuk, annars brukar jag springa runt o huset
som en jude. Nör jag ä sjuk, ligger jag bara still.
Så frustrerande.. :o
HAHA, mina problem ä giantiska.. ;)
Måste städa mitt rum mä,, eh skiter i det (a
Palla. (y
Måste klaga ännnu en gång på min blogg, den ä
forfrande vider :o
HÄÄÄÄÄ nu får jag nog starta filmen, och atakerna
min mor så jag får telefonen (a
Jag totalt älskar bilden. Så skön (y
Dagens låt: So far away - Avenged Sevenfold.

Kööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0