Är alla liv slut på Ebay eller vad är de för fel på er?

Har inte ens tid att säga hej nu!
Sur som ett as ! :p
HELT ÄRLIGT! vad är de för fel på en kille,
som går i nian, klankar och trycker ner en tjej i 6an?!
Va fan, han kallar henne cepe, omogen och p12'a, player.
Va fan är de för fel på han? Kalla min fucking lilla syster för de.
Helt ärligt, hon har blivit mobbad i hela sitt liv, låt henne vara någon
fucking gång. Jag vill inte att hon sak bli som när jag va mindre,
Känner igen mig i allt det hon får vara med om..
misshandeln, kränkningarna. De käns inte bra alls, fan för alla där!
Låt henne ha sin stil, låt henne gilla vem hon vill, låt henne se ut som hon vill.
Ni ska la fan inte lägga sej i hennes liv eller?
Om ni inte har nått med det att göra, så kan ni la låta bli då?
Är de så förbannat svårt?!
Min lilla syster, ska fan kidnappa henne från Askesund och ta med
henne hit, nog för Götene inte är säskilt normalt heller, men Askesund får
ju fan Götene att se någolunda bra ut!
GAH! människor....
PLUS ATT VÅRAN FUCKING REKTOR I SKOLAN HAR SPARKAT STEFFE.
*BÖÖÖÖGMÖÖRDA GUNNAR*
Dagens låt: En desperat far - Block 44! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0