Att kalla en annan människa ful, gör inte dig finare.

Hellu! :3
Förlåt för att jag suger på att
blogga :o
eller a, inte för att de ä många som läser bloggen xD
Men endå.. :o
igår va bäst, Jag o micka gick från skolan 20 i två.
Jag hoppa, hon gick te centrumhuset. Skulle möta
min Lendita/josse :D
Jag o Micka hitta en rullstol, så jag fick åka, hähä.
Sen träffa vi Tommy vid Tandläkaren, stanna vid han,
medans vi vänta på Josse. 
Sen så följde vi henne te umo. Sen gick hon -.-
Så då a vi med Tommy, som tydligen vänta på Bobbin.
Så bara för jag hade tråking satte jag en  kondom på mina
kryckor så att dom blev as halkinga pga glidmedlet..
Så typ de a skeet jobbigt att gå med dom xD
Men sen kom iaf bobbin ut ur tandläkaren,
han ville att ja o micka skulle med han hem,
men nääva! inte igår.
För skulle möta muppis :D
Sen joina han mig hem, o fixa mitt LoL.
Hapy face, så har LoL på datan nu :D<3
-.-.-.-.-
Just nu, ä jag hemma i dag.
Spydde förut i natt o fick inte åka te skolan för mor,
även fast ja mår bra nu -.-
Väntar på min bror, o hans brud.
Dagens låt: Pour me - Hollywood undead. <3

Puss o hej lever pastashohej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0