Det handlar inte om hur man ser ut, utan hur man beter sig.

Tjoobree! :33
Hejsan alla cepe barn :*
Sitter i soffan, datan dör snart, så blir ett snabt innlägg
för pallar inte sätta den på laddning.. (a
Aja, helgen har varit sjukt bäst, fick träffa min Moa/fru/syster.
Och min Heidi/mamma. GAH, inte träffat dom på ett halv år.
Vi hade allmänt mys, vi hyrde tre filmer i fredags, den första va
en totalt B film.. Och dom andra två va spanska -..-
Sen ladda vi ner en skräck film, OFC va den på spanksa den mä -.-
SÅÅ muppigt..
Ja saknar min Lisa nu.. ganska frustrerande...<3
Skulle va me Mr. Randome i dag, får se om de blir så, för då måste jag åka
te mor, och städa, och eftersom jag har feber och ä förkyld har ja inte riktigt
lust att träffa han. Men men, han ville träffa mig så kanske blir så :D *happy*
Då lär han ju få se skabb.. (y
Nu ska jag mysa med mina två tjejor, Ella o Troja (a <3
Aja, helgen har varit beest. Puss
HAHAHA, hitta mongo bild. Dageens låt: The anthem - Good charlotte ! :d <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0