Du tog allt förutom smärtan som du lämnade kvar.

Nej men TJAA! ^^
Ska nog snart sova, blir skolan i mon..:c
Bara längtar efter dampet i skolan, när
jag får höra allt som hänt under helgen och
dom två dagarna jag inte va i skolan.
yay.
Sen hoppas, hoppas hoppas ja att jag får vara med
min Lisa Fisa Päron Pungsvätt :*
Sakanr dig mitt damp barn.
Funderar på att hämta Cola sås och dricka upp min Loka
nu och forsätta lyssna på, Avenged Sevenfold ^^
Så jävla underbara är dom! :o
hihihi.. nöe, nu ska jag fortsätta idiot förklara mig själv
för all skit, happpy! :D :D :D *NOOOOT*
Fan. Fan. Fan. Fan.
Fucking nightmare, känns de som! :p
Bra att man lyssnar på låt som passar in i livet iallfall (a
Nöe men äärligt,
-
- Jag sätter mig in i situationer som jag själv inte vill.
- Jag orkar inte lossas.
- vill inte lossas.
- vill inte ha stängda dörrar.
- Hatar de som kommer ske.
- Kommer bli fel, vänta några månader på att allt ska bli bra.
-.-
Ren BULL SHIT.
om några månader är de säkert försent.
Vill inte. FAN!
Här kommer bilder på mina älsklisar.
Ja är totalt tom utan er. <3
"How do i live witout the ones i love? "
Avenged Sevenfold, hittar rätt repliker till allt i dag.
Dagens låt: Nightmare - Avenged Sevenfold!
SÅÅ klart ;)

Puss & Godnatt alla.
Och nu Duscha(Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0