Ett självförtroende kan ta år att bygga upp, men sekunder att riva ner.

Nej men Tjaaa! :3
Sitter med Lisa som snackar i telefon.. x3
Forever alone. Hähä.
Killar *snyft* tar henne ifrån mig ;)
Nööe, men faktist haft henne lite för mig själv.
I dag efter den bajsiga skola, gick ja och
mötte Becci och min älskade bror.
Sen kom Thilda Och Nilla hämtade mig med
rent raseri xD
Vi åkte och plocka upp min Lisa, drog te Bobbin.
Träffa lite fölk där. Sen drog Jag o Fiza hem te mig.
JAG GJORDE MAT! :o Och de smaka bara lite rumpa (a
STOLT! :D borde bli kock (y hähä. ;)
Sen har vi myst med pappa!
Lyssnat på cepe tråkiga historier. Dött av garv :p
I mon mpste jag lämna mitt cepe barn.. :'C
Dra te lkpg te farmor. Mysigt! :)
Som ni förstår, saknat min Lisa.. :o
Bild från i sommras. Puss baby! :*
Dagens låt: Min sång - Mimikry. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0