Förhållanden börjar med " Du är speciell" och slutar med "du är som alla andra.

Hejsan, osv :p
Inte haft mycket tillgång till data dom senaste
dagarna..
I fredags va jag på kalas åt min underbara prinssesa
till kusin, som fyllde 5 :3 ♥
Kom hem runt 00.00 så gick o la mig, gick upp
kvart över sex o på morgonen och gick o la mig runt fyra,
fem. Lite trött ;)
Men så i går åkte jag te muppis, sovit där.
Sen så i dag kom ja nog hem runt 14,
då va Sara, Elin o Jenny här.
Och nu är klockan fyra o vet inte vad jag ska göra.
Sitter o lyssnar på reggae, saknat skiten! :3
Aja, eftersom jag inte kan vara ute med hästarna,
med dom fucking kryckorna, så sitter jag inne.
Och vägrar att gå ut i de fina vädret (y Muhaha.
Basen på högsta, o sjunga allsång. (a
Livet ä gööt i bland.
Saknar den kvällen - Lisa.
Dagens låt: Gillar din vibe - syster sol.
Kösss häääj alla ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste göra om det snart! :* <333

2012-02-27 @ 21:08:04
URL: http://lliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0