Jag blir hellre blind än att se dig med någon annan.

Hej igen!
Jag ä konstig, andra innlägget i dag! :o
HEELT GALET  ;)
Nyss snackat med någon Simon på skajp.
Han va gött full xD
Men iaf, Anledningen till att ja gör detta innläet är
att jag lova min underbara Blatte "bror"
att jag skulle länka hans låt.
hihi, Jag saknar dig som fan mannen.
Två fucking årsen vi träffade varann,
börjar bli tråkigt att snacka med dig över
mobil o dator/cam.
Men jaja, thats life.
Vill ju inte att du ska komma hit ner,
efter allt som hänt.
Men men, nu kommer länken:
http://www.youtube.com/watch?v=rmOLS3fmjtc&feature=BFa&list=FLkmWi_vswW_vCS7dQD5HD9g&lf=plpp_video
Min saknade Emmy! Som jag tydligen ä mamma till, hähä!^^
Den bilden som ä här över, Jag älskar den bilden, för
de var just då när bilden togs, var de isamband du åkte. <3
Tack för du finns bror.

Kommentarer
Postat av: lisa

Måste fan åka och hälsa på han nån dag Alva!! <3333333

2012-02-23 @ 11:27:09
URL: http://lliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0