Kärlek är som ett krig man vet aldrig att man ska vinna eller förlora.

Tjoooobree :3
'sorry sorry, förlåt för att jag inte bloggat.
Men haft fullt upp att göra, inte haft dator på
2 dagar. Typ nu är första gågen jag har dator.
Varit med muppis sen i lfredags nattt, och nu sitter jag
hos bebbon Loppan och ska titta på film (y
I mon ska te bli en riktig alla ♥-dag, med
Lisa, loppan & Mandii :3
Kommer bli bäst! :D
Allmänt mys :*
100 filmer har jag tittat på om inte mer.
HEllt sjukt :D
Jag älskar min Loppa.. HAHA, hon sitter just nu
och skriker på bollen på puppy wall, för att den ä glad.
Hähähä ;)¨<3
I mon blir bäst! Fast kommer kännas skumt att tillbringa
dagen utan mupppis. Men överlever ^^

Här får ni världens fulaste bild! :D bjussar på'n :D 
Dagens låt: Äckligt- Ansikte .
pussisar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0