Kärlek är som vinden,man kan inte se den. Men känna den.

Tjooo! ^^
Sitter i mitt rum hos morsan nu,
varit en mysig kväll i går med min Becci.
Fast tragiskt att säga hejdå te min LisaFisa.. :/
Mamma sitter bredid mej och diskuterar om,
en stuga som hon vill byga som jag ska bo i.
Eller a, hon snackar med mig, jag lyssnar SÅ
mycket och skriver ett innläg här ist. xP
I dag blir det sitta hemma, titta på film.
Och tänka på sötpajjjerna :)
Veckan har varit ganska fett bra.
Varit med bara underbara människor! ^^
Letar efter en bra film att titta på.
Hittar fan ingen, dom har tagitr slut.
Redan laddat ner typ alla xD
No life..
Så film tips?^^
-.-.-.-
Nöe, nu ska ja fortsätta sjunga som en jude
och leta film ^^
-.-.-.
pussss :3
Dagens låt : Word up - korn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0