Sanningen sårar en kort stund, lögnen hela livet!

Hej hej! ^^
Blev en dag tillbringad i sängen..igen.
I mon kan jag lova, de måste bli skolan då! :o
Ligger och funderar på vad som kommer hända,
hmm, aja. Och undrar, är om de alla hjärtans dag,
14 eller 15 onde februari? o.O
För känns fel att sova borta då liksom.
iallafall hos en killle :o
Så blir no inte sova där på Alla hjärtans dag :o
hähä, fegisen här (y
noppsnopp, morsan börja snacka om P-piller
i dag, Min tanke va WFT? xD
Men men, aja, hajjemen, då ska man förmodligen
börja med de.. :p
HAHAHA, garvar ihjäl mig. Omogen jävel här :D
HÄÄÄ, kankse borde ta o växa upp? äh,
idag är ingen bra dag för de. :D
För glad för de.. ^^
Okej, totalt Randome och Meningslöst innlägg :P
Men men, har inget att göra.. :c
Så blir nog duscha, sen starta en film ^^
.-.-.-.
Blir eettt till innlägg i kväll tror ja ^^
-.-.-.
HAHAHAHA, en jötte smart bild på mig ^^HAHAHA
kösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0