Se aldrig något som slutet, se bara det som ett hinder på vägen.

Hellu! :3
Kom hem för en halv timme sen.
Fick hoppa över en km hem, för pappa glömde mig..
Älskar mitt liv. :p
Men igår fick ja iaf träffa min Lisa fisa, villet gjorde dagen
bättre.
Men i dag, varit gööt chill asså :D 
Första lektionen va de lästid, då sov jag.
Andra lektionen idrott, med tanke på att jag
har kryckor, så låg ja o titta på, sen sjöng ja med micka,
sen sov jag.
Sov på no'n med, sen fick jag läsa en sexualkunskaps bok.
där i stod de:
-
" Klappa snoppen mot din mage,
dina bröst eller ansikte.
Du ska hälst pressa ihop brösten och låta snoppen
glida ut och in mellan dom."
-
Med min omogna humor, trodde jag att jag skulle dö
nr jag läste det. HAHA. Så ja skrev ner de ;)
hihi.
-.-.-
Just nu vill jag åka och leka med någon.
Men de går icce,så skicka iväg far o handla så
jag fick musiken :3
Basen, NOMNOM!
Dagens låt: Jag älskar mitt sverge- Ultima Thule. ;)
-
INTE RASISTISKA SKÄL JAG LYSSNAR PÅ DEN.


Kommentarer
Postat av: Micka

MIN LÅT!!! o jag lyssnar på den av rasistiska skäl! :O

2012-03-02 @ 18:10:49
URL: http://mouhaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0