Torka aldrig bort mina tårar,om du en dag kommer få de att rinna .

Jelllow ^^
Vakna kvart över tio i dag :o
Nått allvarlit fel på mig! 
Har inget att göra,så passar på att göra ett innlägg (a
Ligger och sms med min Loppan.
No happy face där.. :c 
Killar dumma.
Men lyssnar på den bästa musiken, och myser.
Ska starta en film om vänta på att våga säga te mor
att randome kommer hit sen. Hähä.
Är sjuk, så antar att jag inte får ta hit nån.
Men han va ju här i söndags, då hade jag ju feber så (y
Aja hoppas på de bästa ^^
Titta på, "in time" nu såg den 19 minuter i går,
tyckte den sög häst balle :p
Men men, har ingen annan film o pallar inte ladda ner.
Så får bli bra med den..
Kan ju alltid somna till den (Y
-.-.-.-.-.-
Skriver med min Steffe nu, miss u biatch.
Steffe in my 
-.-.-.-.-.-.-

Sket dålig rediskering. Men men, har inga andra bilder.
Dagens låt: Call me - Shinedown.
Till min steffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0