Var inte glad för att det är många som vill ha dig, billiga varor har många köpare!

Hejhopppp! :3
Sitter i sängen, ska snart hoppa ut i köket och
ta på mig skor ^^
Ska dra te Götene te umo -.-'
Aja, just nu känner jag mig lyckad (y
Hoppar runt på kryckor med en blå fot.
I'm cool! xD
Ajaa, hoppas på att de gåt över snart. :)
Och i natt ska man sova hos muppis och
speela hela natten :p
No life ^^
Måste no snart ta på mig kläder med :o
Kankse inte borde åka i pjamas? ;)
Eh hiit sak samma (Y
äähm, Hoppas på att ja kan dra te lkpg i mon
o sova hos min baby Lisa ^^
Om någon kan köra mig, annars ä de kört :c
Får se, får se ^^ <3
Aja, nä nu ska jag gör mig i årdning. :) 
pöss hej! ^^
Har inga bilder, får bli en gammal.
Dagens lååt : Changes - Ozzy osbourne ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0