When nothing goes right, go left.

Tjoofräss ^^ 
Ska sova nu en liten stund, typ en o en halv timma
innan Big brather börjar. ^^
Dissa lisa för att sva, kyss älski ;)
I know u hate me, but i löve u!
Var't på sjukhuset i dag.
Har en liten frktur i fotknölen,
vilket tyder på att ja får ha ett forstöd i
två veckor framåt o kryckor. Happy -.-
Blev jätte glad förut, för en viss sak,
messa en gölli sak.
Hähä, vad så lite kan göra en människa glad
endå o.O
Cepe :D
nope, nu ska jag starta lite skön musik
o nanna i min underbara säng.
Kanske  höres sen.
pösss ^^
Jag älskar dei suris Lisa.
Jag älskar dig knöpp Loppis.
Jag älskar dei monga Elin.
Jag älskar dei musii Moa.
Jag älskar min fjårtis Micka.
Dagens låt: The fight song - Marilyn Manson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0