Bry dig inte om folk som pratar bakom din rygg, det betyder bara att du ligger ett steg före.

Tjolahppsan :3
Ligger i min underbara säng..bara myser.. fast kom nyss på,
ja måste kissa! D: HAHAHAHA! så illa.. :c
Så snart måste jag gå upp frånn värmen *snyft*
Aja, idag har varit ganska kass, men den blev bättre.. :)
nu har jag ett *happy face* och inte *kill u* face ;)
Satt o skrek på pappa nog 40 min i bilen.. hähä.
Men sen sluta jag vara sur, posetivt! :)
Knarkar energi dryck, och ska snart söva. i'm kiiing :D
Väckte lisa nyss btw.. höhö. Vilket gjorde mig ännu gladare...
Skade glädje FTW :D
Nä nu ska jag gå på toa och sen lyssna på musik.
Och krama mitt varma täcke, o vara allmänt glad över
att den finns o vämer mig (Y)
kösssen! :*
Dagens låt: Sail-Awolnation <33333333333333
Kärlek te den låten asså!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0