De sägs att änglar är osynliga , men jag ser min mamma varje dag .♥

Hej hopp, gummisnopp!
Sitter i Askesund med min cepe lilla syster
som är övertrött som ett as, och är gaaanksa jobbig,yao!
haha, älskar dig endå Celina. :)
Har inte träffat henne sen typ, november.. och då såg ja henne bara
i en halv timma. deprimerande yao! <3
Men träffa min "syster" i dag med :D inte träffat henne sen maj!!
saknat henne som ett as! :( meeeen, a, träfffat mina underbara systrar
i dag, och i mon blir'e trääffa underbar lillebror ^^
Åka tåg till lidköping! :o sJÄLV!! ja rädd :(
hihi, aja. Hoppas ja överlever ;)
Och nu ska jag bara vänta på att klockan ska bli 2.08,
då hockeyn börjar så man kan titta :D HEJA SVERIGE YAO! :D
Syrran ska upp nio i mon, och ja ska sitta i samma rum som hon ska sova i
och skrika ;) hihi, lycka te att sova, säger ja bara! :D Muhahaha.
Sötaste och bästa lilla syster. Ja älskar dig! :) <3
Bästaste stora "systern" , Ja älskar dig hjärat, saknat dig som fan! <3
Dagens låt: Färjestad vargatjut! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0