Döda mig,tortera mig, vad som hälst.. för de skulle vara mindre plågsamt än detta..

Jo men hej jordbor!
Idag har varit toal genom underbar.
Bara varit med underbara människor!
varit sjukt glad, fått va med den människan ja mest
velat va med, men men, glädjen försvann på några minuter
kan jag berätta för er. Hatar människor. Dööö!
Och min älskade Anton ä derimerad, ååh älskar dig bror!
Gaah sen jag kom hem har de bara varit skit :/
1, jag spydde.
2, anton deppig.
3, fick reda på skit snack om mig.
4, falska vänner.
5, vän mår dålit.
6, min heest ä utlånad utan att ja vet om de :s
AJa, Brb självmord.
pösss alla!
Dagens låt: svenska björn stammen- vart jag mig i världen vänder.
hejs...



Kommentarer
Postat av: Fiindus/amanda

Du får krama våran bror från mig när han är deppig :)

Och ge dig själv en kram från mig med :)

2012-01-16 @ 17:43:24
URL: http://kattenfiindus.blogg.se/
Postat av: Fiindus/amanda

Du får krama våran bror från mig när han är deppig :)

Och krama dig själv från mig med :)

2012-01-16 @ 17:44:25
URL: http://kattenfiindus.blogg.se/
Postat av: Alva

Jo, de klart ja ska göra!

Våran bror, inte förtjäna må dåligt :/

haha, ska jag göra!

2012-01-17 @ 14:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0