Du frågar hur jag mår,jag svarar "jag mår bra". Fast jag egentligen försöker hålla in tårarna.

Tja fan! :3
Sitter i sängen, funderara på att ringa min
underbara Lisa och försöka få henne på andra tankar..
Gaah, älskar dig smulpajjen! Har ju nyss tagit reda på hur
man ringer på min mobil, bara för din skull :*
Hähäh!  Gråt inte över en killle, tänk på maskaran!<3
Ska nog messa muppen innan, så jag inte väcker henne igen.. :o
hihi. Vad skulle jag göra utan dig?! :o
Men idag iallafall, så fick jag gå 1 fucking km efter skolan eftersom
bussen vägrar att åka förbi mig -.-'
Men fick sällskap av min "fruu" Moa i telefon :D
hihi, *happy*
snacka med henne nån timma! hon kommer hem om 10 dagar :D
Leka leka leka! ^^ höhö.
I mon ska jag te skövde och handla lite saker med Becci! :)
Kuulkul, ska köpa byxor.. Alla mina ä för stora.. D:
HAta att gå i affärer, men aja. xC
De ä värt de ;)
Här kommer en retard bild på mig.. Gah fjortis osv...
Dagens låt: 12/12- general knas! :D <3

Kommentarer
Postat av: Fiindus/amanda

Dagens låt <33

2012-01-24 @ 22:17:46
URL: http://kattenfiindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0