Du hatar mig? Va snäll o ta en nummerlapp o vänta tills jag bryr mig.

Tjenixen everybody!
Varit hemma i dag, ganska mys.
Vaknade halv 12, jäffligt tidigt för att vara jag. .:o
Sen lyssnat på musik, mer musik. Sen *kadamm*
Börja lipa som fan, grät i en timma konstant.HAHA.
Sen så tvinga mor mig tittta på "skilda världar"
amfg, trodde bokstavligt talat att ja skulle dö! :o
trökigare o mer meningslösare serie får man ju leta
efter.. xD
Men men, såg den för Johans skull, han tyckte den va bra,
så av den en chans.. skulle ja inte gjort :o
Meen i kväll blir'e nog kika lite mer på mina älskde
Ronny o Ragge! och mysa med mina mentos! :DD
Fick typ 100 mentos av mor förut, hihi :'3 <3
Måste te skolan i möran dock..
För Loppan kommer vid ett, sen så ska jag te psykologen
vid 15, sen så ska jag efter psykologen hem te min älskade
Becci o söva där. Blir bara allmänt mys i mon, borstätt frrån
alla cp trök lektioner.. hähä!
Fick penagar i dag igen, gaah, 500, pustveck om nåra dar, sihoo......
Meen meen,
Dagens låt: A twist in my story - secondhand serenade! 
Bland annat från den låt titeln ja fick mitt bloggnamn :3
Aja, ha re bra alla. köss! 


En bild från i somras, gaah, saknar sommaren som en jude!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0