En bula sitter kvar i en vecka, ett ord sitter kvar i all evighet..

Tjobree! ^^
Sitter här med min smultron dricka och energidryck.
Heemm.. Vilken ska jag dricka? :o Problem problem..
Pappa har nyss lagat god mat! Suttit med far o tittat på teve,
funderrar på att ta mitt feta arsle och plasera den i soffan igen! :3
Kom nu på att jag måste göra min bok ..sak.. om "stolthet och fördom"
Yaaay -.-' Se om jag gör den i dag eller inte.. Skulle varit klar för en vacka
sen, så vad gör de om den dröjer?
Sitter btw med mina stickade gigantiska myysiga tröja! :D
Ett problem.. Tål den inte, så kliar som en jude och får utslag..
Sihoo, like a booows!
De får bli.. "bubblor" som fluff fluff get säger! ;)
Så tar min smultron soda och går ner till soffan nu.
:3
Dagens låt: Wild ones - Flo Rida.. Hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0