En människa med fin personlighet, är vacker i mångas ögon.

HEjsan! ^^
Sitter i min säng hos morsan och lyssnar på bäst musik ^^
Och väntar på att tvätt maskinen ska vara klar.
Så jag kan duscha, mumma! (Y)
Saknar min lilla syster.. Skumt faktist :p
Men iallfall, idag har jag varit i Götene med Lisa och loppan!
Mysigt värre, alla hade varandras mobiler och spelade på dom.. hähä.
Sociala klubben, hajjemen ^^
Vil ha HALLONSODA! men nej nej... de har vi inte D:
Juttee! min älskade bror har fixat en as ball sak te min data..
Så när jag startar internet, kommer dansande fåglar upp! :D
SÅÅÅ AWOMSE! :D *happpyyyy*
MÄÄÄN, jag vill fjortfarande fixa min blogg, den ser så fjortis ut.
Gah, inte ok ;)
Här kommer mupp bild från helgen. Hähhä (Y)
Dagens låt: Varge sekund är ett minne - Sober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0