Får inga svar, för du talar i gåtor.

hej igen..
Som rubriken säger, jag får inga svar, du talar
i gåtor..
fan fan fan, Du va söt, du va bättre än någon annan.
Eller aa, trodde jag. Jag log för varge sekund med dig.
Liksom varge dag jag vakna, fannns de ett sms från dig.
sista jag skrev med var du.
Men du härde för mycket ryckten om mig,skiten du inte palla ta.
Så.. nu pallar jag fan inte skiten.
Funderar på att snacka med bup om de, funderar på att snacka
med psykologen i morgon!
Jag orkar inte Längre hålla inne skiten, gå runt med de falska leendet.
Fan, u tryed to make me go to rehab but i say, no no no.
kankse borde de  endå. Gaah.
kan folk bara inte sluta snacka skit så kankse jag kan få de bra någon
gång. Fattar inte hur folk står ut....
Mitt happy face dog ganksa brutalt, Aja.
Tårka tråarna och går o lägger mig. Fuck this thit, i morgon kommer
de ju endå mer.
Dagens låt: Rehab - Amy winehouse! <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0