Folk säger att man inte kan se änglar.. Men jag ser min pappa nästan varge dag.♥

Tjjooo! ^^
Sitter i teve rummet med far och kikar på teve.
Skriver med underbara människor, dagen har bara
varit bäst, för en gångs skull!
När jag kom hem skrev randome te mig, blev bajs gla'h :D
Sen spela jag Raubtier i min älskade bas! (Y)
så hela stolen studsar.. hihih! :d
sen kom pappa hem med donken mat te mig, för tydligen
hade våra bus hunar ätit upp min sallad ja skulle fått från
gatuköket.. hhäähä. Pappa bäst! ♥
Så nu ska jag slita mej plågsamt från datan o mysa med far.
Hoppas på en bra morgon dag hos faster o farmor :*
Flumm bild på pappa o jag. Älskar dig!♥
Dagens låt: Raubtier- Hjärteblod! :D♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0