Första gången är det ett misstag , andra gången är det ett val ..

hejs!
Nu har min underbaring åkt hem..
saknar min lisa fisa som en jude! <3
Du ä underbar.
Klockan ä 23.10 och jag vill sooova.. Men
kan inte sova D': ska upp halv sju för att hinna
gå te fucking jäffla bussen som väägrar åka in där jag bor -.-''
Så nu blir'e gå 1km på varge morgon o varge dag efter skolan.. fml.
Aja, haft för en gång skull haft en underbar helg.
Börja med att jag sov fredag te lördag hos becci!
Sen lördagen, kom fisa o lekte. Sen åkte vi med bobbin och Mr.randome.
Funny funny! :D aja, den kvällen sluta kanske inte så bra.. määän när vi kom
hem igen, ja o lisa så hade vi först, depp, sen suriga, sen hyper sen flumm sen
FLUMMMMM.
Underbart,,, mmm, love it! :*
Ska kika lite mer på Fb nu, sen söva. nattiii.
Dagens låt: Kapten röd- ju mer dom spottar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0