i love you today, yesterday and every tomorrow!

Okej, nu blir'e ett lite deppit innläg.
Vet inte varför men mår fittigt dåligt, började
tänka på Oliver och Casandra.
Jag älskar er båda någont så kompiöst,
jag saknar er lika mycket som jag älskar er.
Det är för mycket, ni har betytt en sån stor del i
mitt liv, men nu är ni inte med mig längre..
--
--
Oliver, det va nyligen ett år sedan du lämnade mig
och resten av världen, och besökte himlen för gott.
Du va den jag fick min första puss av, den första
killen jag fick känslor för när jag va runt 6år.
Jag minns hur vi höll på sommaren 2010,
hur vi fjantade oss. Hur du bröt din arm och
vi tillbringa dagen på sjukhuset, och du va bara
så störd,gaah saknar de så mycket..
Jag älskar dig. <3
Vila i frid Oliver Svärd
1994-2010. <3
Cassandra, snart är det tre år sen du lämnade mig,
ensam här på jorden stod jag då.
Jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjorde när
du försvann.. sommaren 2008, minns den som igår!
Vi sprang runt i Åmål och badade varge dag.
Hur vi tittade på film hela nätter hur vi skrattade, log.
Jag viste att du mådde dåligt men inte så där dåligt..
Jag har haft svårt att förlåta dig, inte förens nu jag riktigt
kunnat förlåta dig för att du lämnade mig utan svar.
Minns när vi såg filmen " a love song for bobby long"
Den är fortfarande min fawo film, men du älskade
verkligen citatet i den filmen:
" man kan inte riva ur en sida ur livet,
men vi kan kasta hela boken i elden"
Efter du gick bort, har det varit mitt favorit citat.
Jag älskar dig.<3
1996-2009, vila i frid älskling! <3
http://www.youtube.com/watch?v=u0nqZz2qRKY&feature=BFa&list=FLkmWi_vswW_vCS7dQD5HD9g&lf=mh_lolz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0