I never gave you a reason to hate me, you made up that at your self.

hej hopp!
Vill bara att ni ska veta.. JAG VILL SOVA!
Är så sjukt trött! gaah, tror ja ddör! :pp
Så ska nog dra och sova nu vid nio.
Men i dag va det första skolddagen, yaay -.-'
Den sög häst balle, så sluatde med att skolka sista timmen
och åkte med pappa o bror te sjukhus. busigt!
Va i lidköping, sen drog te farmor lämna min älskade
lilla hund hos henne, för hon ska vaxineras. Ja eeelsker min hundihund(a)
höhö, aja, sen åkte vi förbi Jenny och träffa dom lite :)
Varit rätt förbannad i da med, Någon har inte varit så snäll mot min Lisa fisa!
Svär ska bögmörda den männiksan! ..
Men nu ska ja vänta på att nån ska messa och sen dö i sängen. Pössss!
En bild på min älskling, som alltid finns för mig. Lämnar aldrig min sida. ♥
Dagens låt: The man who cant be moved- The script! C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0