Kärlek är bara ett ord tills någon kommer och ger det en mening! ♥

Tjolahopp! :3
Vaa en mysig kväll igår/natt :*
taack hjärtat för att du finns du beest micka :) <3
Nu är jag hemma, och fick ute gångsförbud.. HAHA.
Fast bara te i mon eller i över mon.. Får se ^^
Snacka nyss med min bajskorv Lisa som är
60mil ifrån mig nu! D': *snyft* saknar dig älski! <3
Får se va jag ska gör nu, gick och la mig tio i sju i morse,
och vakna stundvis fram till två halv tre.. :p
Jaag ä ganksa tjött. Så funderar på att starta en film,
krypa ner i sängen och bara mysa med min dator.. hihi :3
Problemet är.. Vilken film ska ja titta på? :o
Dagens problem.. hihi
Jag älskar er, Lisa Och Mikaela , ni görr min dag! :* <3


Dagens låt: Cee Lo Green- Fuck you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0