Kärlek är som krig lätt att börja, svårt att sluta och omöjligt att glömma.

tjaaa fan!
Jo igår kväll va ganska trist dock..
Va med min Loppa och sen min tre halv systrar. :)
En kille ksrev te mig helt randome, vet vem han va men hadde aldrig
träffat han. Sen så skrev han att han skulle komma, ja bara "ja koom"
Trodde han va oseriös!! men han och en av mina kompisar kom, så
Hade en as kul timme där mellan två och tre på natten. muums! :)
Sen så, märkte jag i morse att jag hade ett sug märke på halsen.
Och va va INTE efter dom två killarna.. haha. Vet fan inte vart jag fått
sugmärket ifrån! Helt totalt gaaalet.. :s
Men nu är jag iallfall hemma, och ska dra te Götene, leka med min
Micka. :D <3
Sen i mon blir'e dra te Skövde med min Loppa! ;* hihi
myyyyys! :D
Bild på mig och micka i somras! :* Aja, köss på er alla!
Dagens låt: Daniel Adams Ray- Gubben i lådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0