Killar säger " jag älskar dig " medan en man bevisar de..

Hej hopp!
Okej, idag har jag varit hemma, hade lite feber i morse.
Men är friskis nu, och funderar på att flörta med mor, så
jag får åka med henne ner och handla, hihihi.
Dagen har varit ganska OK. Jag har ääntligen kunnat ladda ner
"the dukes of hazzard" :DD *happy face*
Ska ladda ner två'an nu, och hoppas på att de går bra! :)
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-..-.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-..-
Ja älskar mina vänner sjukt mycket, och vissa har jag inte behandlat 100%
rätt, en av dom jag umgås mest med har jag sårat många gånger, och
va fan, vi måste skaffa annorlunda smak!! Killar ställer bara till de....
fan fan.. hatar detta.
Men mina vänner är mitt liv, va fan skulle ja gjort utan er?
Lovar att försöka bätta mig. Svina runt tjänar ingen på...
Dagens låt: Lil wayne- mirror..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0