Lär dig livets svåra gåta älska,glömma och förlåta.

Jo men hejsan! :3
Jag har inte gått och lagt mig än :o helt gaaalet!
varit vaken i över ett dygn, ganska illa. Jag är inte trött än.
Eller jo kanske lite :p
Tittat på en säsong av awkward, den sluta så dåligt :o
och säson två har inte kommmit ut än T.T *snyft*
kolla på nåra avsnitt av någon annan serie.
Dom sög ganska hårt, så sluta titta på dom, och
starta en film. Sätt tre filmer tror ja.. elller kanske 4 :o
Aja shiit sak samma, nu blir'e nog dissa kiosk mongot som
ja skriver mä på facebook, och sen söööva ^^
Ska upp vid tio i mon, ska åka till Örebro, träffa
mina "systrar" looovely! :D <3
Bjuder på partey bilden, bara för vi ä såå snögga ;)
Dagens låt: Korpiklaani- Vodka.:)
köss alla! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0