Lär du dig det rätta orden så blir du lycklig här på jorden.

Tjolahooppp!
Måste nog sova nu,klockan är tre på natten :s
Får snart en jätte glad morsa på mig, sihoo!:D *nooot*
Men i dag har varit ganska seg, sovit bort hela dagen, är
ganska glad över de! sov te tre i dag, sen tittat på film resten av dagen.
Skrevit hela dagen med en person som jag verkligen inte ska skriva med..
Och sen med en randome kille, som jag bara sätt en gång xD
De är hur min dag sätt ut, hur tråkig som hälst! :o
Hoppas på en bättre dag imon eller.. de blir idag o.O
efetr som klockan ä 3? o.O haha, Eb :P
Men får hoppas på en bra dag och sen försöka bara sova till tre :3
Sen hoppas ja på att åka till Götene i mön, leka med nåra sötsaker.
Och hålla mig borta från läskiga människor som bor i centrum.. HAHA.
Bjuder på bilden, HAHA, fett trött Alva där ;)
Dagens låt: Mimikry- Min sång! (Y)
köss o go natt alla!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0