Lova mig inget, om du inte kan hålla det du sagt!

Hejsan! ^^
Jag måste bara säga.. Jag har tröttnat på
min rosa blogg! Gah, ville ha svart, men denna
rosa va lättare att i sa hon som hjälpte mig med bloggen.
Så ska försöka göra om hela bloggen.. :D
Eller a.. jag o jag? knappast!
Micka hähä! ^^
Men hemma i dag, SSH!
Pappa vet inget :$
Missa bussen, bara för att jag va halvvägs dit,
men sen kom jag på att jag glömde mobilen,
En dag utan musik? knappast!!
teheee, så kom hem, och 10 min kvar innan bussen
går..skulle aldrig hinna x3
Så ringde mor o sa att hon skulle sjuk anmäla mig och sen
så när pappa kommer hem ska jag säga att jag tog tidiga bussen hem, hä!
i'm a cool bitch!
Snacka med älski nyss, men hin va tvungen att ta in mobilen..
fuuuu.. Saknar dig Moa! D:
-.-.-.-.-.-
Eftersom jag inte har några fucking spel te 360'it här..
Varken Oblivion, Skyrim eller nått annat.. D:
Eller Cs te datan..
Så blir de spela retard spel på Jesper, hihih! :D
Ännu en fjortis bild..
Dagens låt: Under the rose-HIM! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0