Lyssna inte på rykten, lär istället känna personen & bilda dig en egen uppfattning!

Heloou! :3
Andra gången gillt..
Datan fucka nyss så hela mitt innläg försvann.. -.-
HAPPY!
Aja, har varit ute 40 min och rört på mitt fläsk, i'm cool ^^
Sen så nu, värmer jag mig under täcket, och med värme fläckt.
Är ju typ blå..hähä, ja ä en förstorad mupp! ^^
Nu blir de no krypa ner i min underbara säng, stänga av datan.
Och vänta på att muppen ska svara på mitt sms -.-
Imorgon har jag sovmorgon, börjar 10, happy!^^
Sova te nio min, 3 timmar längre... ganska chill yao! :D
Gjorde om bilden te nått sämre, hähä.
Dagens låt: wait and bleed - slipknot! :*
Go natt alla ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0