Sedan jag haft dig vid min sida, har jag aldrig varit starkare!

Hejsan! :)
Förlåt för att jag inte blogga igår, men somna åtta igår  :o
Fattar INTE hur jag kunde somna så jävla tidigt, helt gaalet! :D
Klockan är åtta nu, yaay, sover inte än ;)
Men nu sitter jag hos min gamla framor (: och tittar på antikrundan -.-'
Har nyss duschat, och har happy face, träffa min fisa förut, hihi :*
Lekt med Mickan i dag med, kungligt! ♥
Skola i dag va bajs, usch trök trök, hatar skiten. Men sluta tidigt, hihi! :)
vid kvart i två och inte 20 över tre (a) Awsome!
Nu väntar ja på far så ja kan åka hem och sova, ladda mobilen som är död D:
*snyyyft*
Och hoppas på att söta människor messar! :3




 
Bjuder på bilden på mig o sötsak! :*

Ha re göttt! Kösss!
Dagens låt:  Slipknot -psychosocial! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0