Du springer efter folk som minst bryr sig om dig. Vänd dig om, och ser vem som springer efter dig?

Hejsan människoor! ^^
Låg vaken hela natten, kunde inte sova,
var helt sönder nervös för i dag, 
för idag var jag på sjukhuset, och tog dom 
sista bilderna på Röntken som ska skickas till Göteborg,
ännu en gång. Visade sej att de va över 8 läkare som kommer 
få kolla på dom runt sverige. 
Like spookieee :o
Men iaf, jag fick åka in i en stor maskin, som lät som en jude.
Fick ligga däri i 1h och 10 min.
Fick lite kontrast vätska i mig och så.
Prov svaren får jag om någon vecka eller två.
Orolig men men.
-
Igår var det 5 månader med min sötnos :3
Tycker om han lite kanske :3
posss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0