Varför torkar du mina tårar, när du en dag kommer skapa dom?

Hej hej! :3 
Nu jag sitter bredvid min lisafisa, och snackar med
frillo i skjap! :3
Varit här sen i måndags så inte haft en dator :) 
Men nu kan jag uppdatera er vad som hänt..
Hjärtat skulle varit här med mig hela denna veckan, men
han fick jobb i Götene så han lämna mig här.. :c 
inte för de är den största förlusten för får va med min efterläängtade
Lisa ^^
Men nu efter typ snart två dygn utan han saknar jag han värre än en jude,
så ska köpa present te han i mon! :Dhihi,
sen blir de leka med en annan efterlängtad sak! :)<3
Kommer sakna lisa med!! :c 
Men jobbar klart i mon sen drar me te götene.
Sen åter tillbaka till stan på fredag och ta bort min ärr :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0